mandag den 1. oktober 2012

Jeg har lovet..

at sy noget babytøj for min veninde, som hun kan give i gave til hendes veninde som lige er blevet mor til to tvillingepiger.
Jeg skal sy to ens kjoler, og to ens bukser - tullebukser har jeg valgt for hende. Og så skulle min veninde selv finde og købe de ekstrem dyre "hello kitty" strygemærker som skal på. Joken er nemlig at moderen selv er samler af "hello kitty", og da hun fandt ud af at det var piger hun ventede sig, så sagde hun at de skulle ihvert tilfælle ikke have lov til, at lege med hendes ting..

Jeg har jo tidligere omtalt, at jeg skulle få brugt noget af alt det stof jeg har liggende, både som rester men også noget som jeg aldrig har klippet i - og da jeg klippede til de tullebukser blev jeg vild med mønstret, så derfor gik jeg ombord i mine kasser med stof, og sørme om der ikke lige var stof til tre par bukser: 2 i str. 1år og 1 par i str. 2år.
Desværre har jeg intet liberty stof - har faktisk aldrig haft noget, men jeg bliver ved med at se sådan et par tullebukser for mig i den stil..

Jeg har kun fået syet tullebukserne, da vores vaskemaskine har valgt at sige "farvel og tak" - og det gør det ret så besværligt at skylle stof op (og ja selvfølgelig også at vaske tøj!).
Og min veninde har ikke fået købt strygemærkerne endnu, så de er ikke kommet på.



2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde, de behøver ingen Hello Kitty. Du har en heldig veninde, at have dig.
    Hilsen Esther

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Esther.
      Jeg tror nu heldet går lige op, for hun tænker altid på mig når hun ser nogle kreative bøger. Og det er jo altid dejligt at få noget man kan bruge til noget :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails