torsdag den 9. august 2012

I regnbuens farver..

Vi blev inviteret til en fælles fødselsdag, og selvfølgelig skrev jeg så efter nogen gave ønsker. Straks fik jeg svar tilbage om hvad lille My ønskede sig ifølge mor, men der kom ingen ønsker til den anden fødselar....
Nå men det bliver vi da to om at bestemme tænkte jeg, for selvfølgelig skulle han da også have en gave, selvom konen åbenbart ikke syntes han havde fortjent en.

Endnu engang var det bare at gå ind i mine rester, og hive frem - af en eller anden grund tænkte jeg i regnbuer, så det blev det dermed til.
Jeg ved det tit er ham der står i køkkenet, så selvfølgelig skulle det da være nogle grydelapper.
Der blev ikke tegnet noget mønster op inden (hvilket ikke sker så tid, men jeg har prøvet det før - og det er faktisk også ret sjovt at se hvordan tingene ender), jeg gik bare i gang med at skære stof - i forskellige breder, så intet var ens.
Jeg valgte også at farveskalaen skulle gå hver sin vej, så det ikke var to helt ens grydelapper - bare for sjov skyld.
På det sidste billed kan man se, at jeg har quiltet i to baner, der er langs med syningerne så man næsten ikke kan se det fra forsiden af.
Indeni har jeg puttet to lag af det alu mellemlægningsvat som bruges til grydelapper.


Gemalens første kommentar var: Homo-flag...
Men det er altså på ingen måde det der var min hensigt - jeg tænkte bare på en masse farver = regnbue.

2 kommentarer:

  1. Rigtig flotte - elsker regnsbuens farver, både når de er rigtig stærke og mere som "water color" :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja her indenfor det sidste stykke tid er det der regnbue farve halløj altså også blevet min ynglings.. Hvad kan det dog ikke ende med? ;)

      Slet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails