mandag den 5. marts 2012

Hov jeg har jo helt glemt..

Ja endnu engang er jeg kommet lidt bagefter i mine indlæg - men tiden/dagene er bare fløjet afsted og der har ikke været plads til at blogge..

Som titlen siger så har jeg jo helt glemt at vise billederne af alle mine kreative ting fra 2011 - billederne har jo ligget der længe men der manglede lige at blive afleveret en enkelt gave. Den er afleveret nu, så derfor kommer der lige mine collage billeder fra 2011:



Jeg ved ikke rigtig men de par gange jeg nu har lavet denne opsamling fra året der gik, så syntes jeg altid jeg i hovedet har lavet meget mere end mine billeder viser.
Men noget har jeg da alligevel nået, og så er der jo også de UFOér som jeg har påbegyndt i 2011 men som ikke er blevet færdige..

2 kommentarer:

  1. Aktiv, hold da helt fest hvad du kan faa lavet af undervaerker. Rigtigt godt. Glaeder mig helt til at se billederne fra 2012.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Lin - ja lidt er det da blevet til, og det er altid sjovt at lave de collager - især at gense nogle af de ting jeg har lavet som gaver.

      Slet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails