lørdag den 29. januar 2011

Så...

...blev også mit forsøg på, at lave et mønster på en bamserangle om til en blomst færdig..
Den blev lidt skæv i det, men det giver den jo bare lidt personlighed:
Fyldet har drillet mig lidt og lige meget hvordan og hvorledes jeg har forsøgt mig med, at flytte rundt på det og dermed også forme den figur jeg gerne ville have - tja så har den altså sit eget liv allerede, og nægter at gøre som jeg gerne vil have!!

Faktisk så er det her den anden ting på en uge som jeg har fået færdig... og grunden til, at jeg egentlig sådan sætter tal på er, at jeg har læst at man kan melde sig til et sted her i cyberspace hvor man vil/skal gøre et projekt færdigt hver uge hele året rundt. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal syntes om det, for på den ene side er det jo meget sjovt sådan at holde sig selv oppe, og få lavet en masse ting - nye som gamle.... Men på den anden side ved jeg også bare, at jeg nogen gange kører lidt fast i mine projekter - mest fordi jeg allerede inde i hovedet er i gang med andre nye projekter.
Og til tider har jeg bare ingen ideer, fordi jeg ikke er blevet inspireret endnu, og så kan der godt gå nogle dage/uger inden jeg pludselig "ser lyset", og straks er i gang igen.
Nå men jeg er kommet til det resultat, at det er helt fint når ideerne kommer i stride strømme, og jeg får gjort dem færdige (og selvfølgelig kan blogge om dem). Men det at SKULLE kunne finde på noget hver uge, og have meldt mig til det = at det ville være en skuffelse for mig selv hvis jeg ikke levede op til "kravet", det er bare noget som jeg tror ville dræne min kreativitet.

Så indtil videre... ja så er der ingen deadlines på mine projekter (med mindre de skal være færdige som gaver) og jeg har dermed ingen ting hængende over hovedet - og kreativiteten har frit løb

5 kommentarer:

  1. Den er da blevet vildt sød:-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes den er rigtig fin!

    SvarSlet
  3. Mange tak - syntes faktisk mere og mere om den hver gang jeg ser den..

    SvarSlet
  4. Tusind mange tak for den super søde blomst. Talje er blevet rigtig glad for den og den er fantastisk god at sutte på ;o).
    Elsker simpelthen homemade legetøj/ting/sy/ alt.

    SvarSlet
  5. Selv tak - og tak fordi jeg måtte "låne" Talje idag og få fyldt mine baby-depoter :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails