tirsdag den 4. januar 2011

Godt nytår til alle i blog-land

Puha sikke meget man kommer bagefter med at læse de blogge man følger - først fordi dagene op til nytårsaften var meget travle, men også fordi vi intet internet har haft fra den 1/1 2011 til i dag den 4/1 2011 (meget mærkeligt at skrive 2011) Vi skulle bare lige skifte internetudbyder, og så skete der altså en eller anden fejl - gemalen brugte hele hjemkørslen igår  og lidt til på at være i vente-kø på vores nye udbyders "hotline" - det endte med at tage over 40 min, og ingen forklaring på hvorfor vi intet internet havde!!

Nå men så må jeg jo fortælle lidt bagud, faktisk længere tilbage end mit sidste indlæg som bare var et hurtigt et på en ekstra meget travl dag...
Den 21. december kørte gemalen mine forældre og jeg til Køge -min mor og jeg skulle nemlig i Patchwork butikken en fin butik som jeg aldrig havde besøgt før, har dog handlet hos dem på de forskellige messer der har været..
Ja som det som regel altid ender, så fik min far overtalt min mor til at købe noget stof som han syntes om, og sørme om ikke også gemalen fik mig til at købe noget - begge dele var julestoffer - min mor fik syet hendes færdigt inden juleaften, men jeg havde altså lige lidt hængepartier med nogle hjemmelavede gaver, så ja jeg fik først begyndt efter 2. juledag. Men nu har jeg sat mig i hovedet at den skal være færdig, så den ikke ender som en UFO som først bliver færdig til december.
Jeg mangler lige at sy grøn kant på for oven og for neden, og så skal der en lyserød med prikker som en sidste 1 cm kant uden om det hele - skal nok vise når den bliver helt færdig..

Fik først pillet alt julepynten ned i går - endnu engang er jeg bagefter i forhold til hvad jeg "plejer", men tingene nås nok alligevel...
Da jeg pyntede op til jul fjernede jeg nogle tulipaner som jeg havde syet over pap - billedet er fra da jeg hængte dem op - men fordi hoveddøren vender mod syd, så havde den side af tulipanerne som vender ud mod vejen mistet alt farve - det så meget slemt ud!!

Men nu ser vinduerne bare så tomme ud, at jeg må finde på et eller andet og pynte dem med..
...jeg har gennem de blogs jeg følger fået øjnene op for de meget flotte Waldorf stjerner som man selv kan folde - jeg syntes de bliver så utrolig flotte i silkepapir, især hvis de sidder fast på vinduerne, så man kan se lyset igennem og foldningerne rigtig kommer frem - faktisk købte jeg de forskellige slags silkepapir man kunne vælge imellem sidst jeg var i Søstrene Grenes - så nu skal jeg så bare i gang med at folde, først skal jeg bare lige vælge farver, og finde den rigtige størrelse og model som jeg vil have. Har fra en anden blog fået det her link  så det er svært at vælge, måske det bare bliver dem alle sammen!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails