søndag den 30. januar 2011

fedt, fedt, fedt - fik jeg sagt det var fedt?

Ej altså jeg glemte jo helt igår at skrive om da jeg lige hurtigt gennemlæste avisen. Jeg så nemlig en artikel om at der åbner en ny butik i Holbæk.....


Det er bare så fedt - indtil nu har jeg taget turen til Roskilde hvor Stof og Stil ligger - en tur jeg meget gerne har taget, da det som regel har betydet hygge med min mor. Men vi har ikke taget den lange vej ind til City 2 i Høje Tåstrup hvor indtil nu den nærmeste Stof2000 har ligget. Jeg har længe fulgt med i deres kataloger og set at de er kommet mere og mere med hvad angår fede mønstre og prints på stofferne.
Så ihhhhhh hvor jeg glæder mig til at komme ind og "besøge" den nyåbnede butik - og gad vide om der ikke lige tilfældigvis dumper noget ned i min kurv - tyndekraften kan man jo ikke modstride... ting falder ligesom bare af sig selv ikk ?? ☺

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails