mandag den 17. januar 2011

Årets første juleprojekt..

Så blev årets første juleprojekt færdigt - ja jeg har skrevet om det tidligere, men nu er min forsinkede julebordløber endelig færdig..
Den blev faktisk færdig i sidste uge, men tiden har bare ikke været der til at få redigeret billeder og skrevet indlæg.
Samme aften jeg blev færdig med mit juleprojekt, gik jeg i gang med en hemmelighed - jeg kan ikke vise det som det egentlig ser ud, fordi jeg selv har tilføjet vedkommende som email-læser af min blog, men et lille smugkig kan man jo altid få:

En anden god ting er, at vi endelig (ENDELIG!!!!!! sagt med lettelsens suk) har fået afklaring på vores situation. Det sidste års tid har vi gået rundt, uden at vide om vi var købt eller solgt, og nu her i fredags blev vores fremtid endelig afgjort. Det var virkelig en meget tung byrde som blev løftet fra vores skuldre - en bekymring som selvom man ikke lige tænker på den - stadigvæk ligger der og gnaver sig dybere og dybere ned - og samtidig også bliver større og større..
Udgangspunktet er, at vi de næste 20 år er bundet af en afbetaling (med mindre tiderne ændre sig, og vi dermed kan ændre forholdene) men så kan vi også blive i huset og beholde bilen!!!!!

Billedet er lånt fra denne hjemmeside

Ja føler mig altså lidt som Tigerdyret - har bare ikke halen at hoppe rundt på. Men det var den bedste start på 2011 som man kunne ønske sig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails