torsdag den 2. december 2010

Tiden går...

..og jeg har faktisk fået lavet en masse ting, men har undladt at lave indlæg her på bloggen da vi åbenbart har "springer" internet (mit eget opfundet ord) er sikker på, at det er fordi det fryser her i kulden, så egentlig er det spændende om jeg overhovedet får udgivet det her indlæg - har nemlig lige siddet og kæmpet med netbank og nem id den sidste time fordi internettet hele tiden smed mig af, og jeg hele tiden skulle bruge en ny nøgle for at logge ind (godt de selv sender nye nøgler ud når man er ved at løbe tør).

For det første har jeg rodet mig ud i at skulle sy en "kostume" for en veninde som skal til tema-fest, men det kommer der mere om i en andet indlæg.

Resten af tiden har jeg brugt på, at sy en julegave til min ældste svigerinde. Hun elsker rød, og ønskede sig en stor taske, så jeg tænkte den kunne jeg da lige sy selv.
Jeg har selv tegnet mønstret, og det eneste der mangler er det røde kantbånd hele vejen rundt i kanten, og to udklippet stjerner som skal sidde fast i hanken med et kantbånd:
Farven passer egentlig bedst på det store baggrunds billed.

Jeg har også tre små toilet/makeup tasker liggende som også skal blive til julegaver, men det har jeg ikke lige nået endnu - det store er at jeg faktisk havde købt intet mindre end 9 gaver inden december måned begyndt – de skal bare alle sammen lige laves inden den 24. en lille bitte detalje!

Men selvom jeg for en gang skyld har været i god tid med hensyn til indkøb af gaver – tja så kom december alligevel bag på mig. Jeg fik først lavet adventskransen i Tirsdags, og først i dag fik jeg lavet kalenderlys og en ekstra dekoration. Vores Toms chokolade julekalender har vi heller ikke fået begyndt på, og resten af julepynten står stadigvæk i deres kasser…. Men vi når det nok!

Af de ønsker jeg har fået var nogen af dem smykker, så hvilken en dejlig anledning for at shoppe lidt ind hos 1001 perle og pakken kom i går, så i dag har jeg lige fået lavet to par øreringe - det er til tvillings svigerinderne, og jeg ved godt de ikke skal være identiske, men for at være på den sikre side så ingen føler sig snydt, har jeg altså alligevel købt næsten ens smykkedele - de er modsat med farverne, men ellers samme form og ørestikkere:
Jeg syntes selv helt vild med emalje smykkedelene som 1001 perles sortiment også består af, så det har jeg købt ind af til gaver, skal bare lige låne en smykketang af min mor inden jeg kan komme videre..

Nu vil jeg forsøge at følge nogle af mine blogge jeg følger - om jeg da får lov (please søde rare internet

Info: indtil videre har det taget mig 45min at skrive det her indlæg, og få lov til at gemme det!!! ARGH

1 kommentar:

  1. Ej øv hvem der dog bare var den heldige svigerinde der fik den lækre taske.
    Hold nu op hvor du kan. Øv der er længe til august men lige en taske som Talje´s pusletaske ;o). Jeg synes efter billederne at se at den er super. Lige i øje. OG ligeså med dine lysdekrotioner.;o) FLOT Flot flot..

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails