tirsdag den 7. december 2010

Det er alt alt for tidligt!!

Ja det er det altså - jeg har allerede fået min pakke i den kreative pakkekalender, og det kan jeg da slet slet ikke holde ud når jeg først må åbne den 24. december - er du klar over hvor lang tid der egentlig er til det, og hvor længe jeg skal gå og kigge på min gave??

Ej det går nu nok - indtil videre er den kommet ind og ligge på mit sybord som er fyldt med alverdens projekter, så måske får jeg lagt lidt over den så jeg ikke hele tiden skal kigge og spekuler på hvad der er i..... (tænke tænke....)

Der var et fint lille kort med, og jeg kan læse mig frem til at gave giveren er en dame ved navn Jette Friis - jeg kendte desværre ikke hendes blog på forhånd, men fra hvad jeg har snuset mig frem til inde på hende blog og netbutik, så er hun en meget kreativ dame som laver utrolig flotte ting i pileflet, strik og filtning. Og det lyder også til, at vi har den samme "svaghed" overfor ordet begrænsning indenfor kreativiteten - men sådan er det jo når man gerne vil det hele, og syntes det er sjovt og spændende..
Faktisk laver hun alle de ting som jeg ikke rigtig gør mig indenfor (lidt strikning bliver det til, men det er vist også det) - så det er jo rigtig spændende (tænke tænke hvad kan det være....).
I kortet skriver Jette, at hun syntes det var svært at vælge hvad jeg skulle have, da hun ikke kendte min smag - jeg havde det helt på samme måde da jeg skulle lave en gave.. For selvom vi har en blog at gå ind og læse på om den vi skal sende en gave, så kan det være utrolig svært at "føle/mærke" hvad personen kan lide.

Så jeg må gå og vente i spænding til det bliver den 24. hvor jeg må åbne min pakke....

2 kommentarer:

  1. ja, det er svært at vente og hen til den 24. - Laaaang tid til. Glæder mig til at se hvad du har fået. Synes at der bliver givet mange gode/flotte gaver. Jeg er meget glad for min. Den er nemlig lavet af dig.:-)

    SvarSlet
  2. Ja men jeg har gjort som jeg skrev, dækket den med alle mulige juleprojekter på mit sybord, så jeg ikke ser på den hver dag.
    Jeg er også helt vildt spændt - og ja der er mange af de gaver som der har været indtil nu, som jeg da gerne ville have haft, men nu må jeg jo vente og se hvad jeg får.... spændende!!!!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails